ΚΟΜΒΟΣ - komvos - ΚΟΜΒΟΣ

Αυτοσχέδιο περιοδικό του internet ΣΧΟΛΙΑ - ΑΠΟΨΕΙΣ για τον ΠΕΙΡΑΙΑ και όχι μόνο

Δευτέρα 16 Μαρτίου 2009

Μόνο που σου λείπουν ορισμένες φωτογραφίες.

Έλαβα παιδιά το κάλεσμά σας.
Εγώ όμως είμαι (απλώς) komvarxis
Άμα γίνω καμιά φορά περιφερειάρχης ή έστω Νομάρχης...

Ωραίος και σύ

Μάγκας και σύ


Πάντα άρχοντας και σύ

Αλλά εγώ είμαι με τον φίλο μου τον τενεκέ στην προκειμένη περίπτωση.
tenekedoupoli: Στου κουφού την πόρτα... όλοι οι κατεργαραίοι!
Μόνο τενεκέ μου που σου λείπουν ορισμένες φωτογραφίες.
Να σου τις στείλω;
Παμπειραϊκής εμβέλειας και βάλε.
Θέλει κανείς να μου απαντήσει;

Το κάλεσμά σας παιδιά εγώ θα το κρεμάσω εδώ στο komvarxio.
Αλλά τους μαφ που λείπουν από τις φωτογραφίες του τενεκέ, ποιός θα τους κρεμάσει και που; Που;
Εδώ κάτι πήγε να γίνει αλλά παραστατικά όπως ξέρετε δεν υπάρχουν.